2010-07-08 | 00:11:11

linneabästavän

Linneabästavän.

Du är helt jävla underbar.
Vet inte om jag skulle klara mej utan dej.

Dom senaste dagarna har varit usch, jag saknar dej!
Du betyder lika mycket för mej som luft och mat gör.
Jag kan alltså inte leva utan dej.

Du är mitt allt, min andra halva.
Och jag har varit väldigt tom på sista tiden, eftersom att bara halva jag har funnits här.
När jag inte träffat dej på en dag känns det som en evighet.
Det är verkligen otroligt att jag har klarat en hel vecka utan dej, ditt skratt och ditt leende.

Hela du är så himla underbar.
Jag är hur glad som helst att jag har dej.

Du betyder allt för mej tjejen.
Du är en av de anledningar till att jag orkar gå upp på morgonen till vardags, då jag vet att skolan väntar.

Du är en av de få människor som jag kan berätta absolut allt för,
jag har ganska svårt för att lita på folk till 100%
Men dej litar jag på till ännnu mer!
För jag vet att jag kan prata med dej om exakt allting, jag kan säga allting till dig.
Du finns alltid där när jag mår dåligt, alltid.

Jag är så himla glad att jag har en vän som dej Linnea.
De är inte många som har de.

Du är helt jävla unik gumman,
vi har typ 8563254865320 minnen, senaste va väl i mohed.
Då hade vi sjukt kul.
De måste göras om.

JAG ÄLSKAR DEJ HJÄRTAT ♥

1 Kommentarer
din bästavän linnea :) (L):

jag saknar dej nå sjukt myckt!

jag älskar dej mest av allt,för du är absolut min bästavän .

o mohed med dej det var de bästa som har hänt mej.

tror alldrig jag har haft så jävla roligt någon gång som den gången då jag hade det bäst! <3

JAG ÄLSKAR DEJ ALVARÖNN! <333333333333

2010-07-09 | 08:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: